School, sneeuwstorm en tripjes! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Kim Greft - WaarBenJij.nu School, sneeuwstorm en tripjes! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Kim Greft - WaarBenJij.nu

School, sneeuwstorm en tripjes!

Door: Kim van der Greft

Blijf op de hoogte en volg Kim

31 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

We are already here for almost three weeks... Grapje ik zal niet in het Engels schrijven. (Dan snappen de oma's er niks van!)

Dit is ondertussen al weer ons derde weekend in Bradford. De afgelopen twee weken zijn wij naar school geweest, wel drie halve dagen... Wat is dat afzien zeg! (houd bordje omhoog met het woord sarcasme erop) Ook hebben wij verschillende sneeuwstormen en valpartijen meegemaakt. Voor meer informatie vraag Tess Linnebank om haar traumatische ervaring en haar blauwe knie.

De lessen op Bradford College zijn erg interessant, het eten daarin tegen valt letterlijk vies tegen. De bonen in tomatensaus en gestampte doperwten gaan er bij de Engelse studenten makkelijk in. Het enige wat ik naar binnen krijg zijn de aardappelschijfjes en tomatensoep.

Vorige week hebben wij voor het eerst onze eigen was gedraaid. Dit ging verbazingwekkend goed. Niks gekrompen of verwassen maar als het aan Tess lag ging wit gewoon samen met roze in één wasmachine.

Vandaag zijn we naar het plaatsje Saltaire afgereisd (20 hele minuten met de bus) hier hebben wij de toerist uitgehangen en lekker iets gegeten. En vanavond gaan wij gezellig stappen in downtown Bradford.

Ook geeft de verwarming nog steeds nachtelijke drumconcerten door te tikken en ben ik er na twee weken achtergekomen dat ik een stopcontact naast mijn bed heb en dus niet half uit bed hoef te hangen om mijn app te beantwoorden. Wat een heerlijke week weer!

To be continued.....

• 01 Februari 2015 - 10:00

Wil Valkeneer:

nou ben blij dat jullie het naar je zin hebben,en als je zo geniet is het zo om .best leuk allemaal groetjes van oma opa