York en Manchester! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Kim Greft - WaarBenJij.nu York en Manchester! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Kim Greft - WaarBenJij.nu

York en Manchester!

Door: Kim van der Greft

Blijf op de hoogte en volg Kim

26 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Vorige week waren Albert Jan en Martijn in Engeland. Met zijn vieren hebben we de plaatsen York en Manchester bezocht. Twee heel verschillende plaatsen. Het was erg gezellig, hieronder kun je de foto's bekijken.

Ook zijn we gezellig uit wezen eten en hebben we het casino bezocht waar ik maar liefst 20 pond heb gewonnen. (beginnersgeluk, of ik heb altijd goed afgekeken bij mijn moeder)

Nu de rust wedergekeerd is in huizen Linnebank en van der Greft moeten wij er toch echt aan gaan geloven.... Werken aan school. Verschillende essays voor Bradford college, en helaas een herkansing van de Marnix. Dit houdt ons natuurlijk niet tegen om ook nog lekker te gaan stappen. Wat wij ook lekker gaan doen morgeanvond, we gaan naar een FND studentenfeest in de universiteit.

Ook hebben wij verschillende tripjes op de planning staan: New Castle, Edinburgh en natuurlijk London mag niet ontbreken! Terwijl ik dit schrijf wachten wij nog op een was die bijna klaar is. Wij hadden vandaag 5 waszakken vol met was... Misschien hadden wij hier iets eerder aan moeten beginnen.... ;) Gelukkig hoeven wij morgen niet vroeg op (sarcasme) wij hebben morgen om 09.00 uur college.

Ook zijn wij beiden erg confused over het programma wie is de mol? Marlijn krijgt een groen scherm te zien door volledig op Rik te stemmen maar gaat in de finale ineens vol voor Margriet.... Chris stemt in aflevering 9 volledig op Margriet en krijgt een rood scherm. Zit ik nou te slapen of Marlijn? Of is Marlijn de mol? Of Rik? Of Margriet?

Tot de volgende keer! En dan ben ik er waarschijnlijk wel zeker van wie de mol is!!!!!!!!!