Bezoek uit Nederland! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Kim Greft - WaarBenJij.nu Bezoek uit Nederland! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Kim Greft - WaarBenJij.nu

Bezoek uit Nederland!

Door: Kim van der Greft

Blijf op de hoogte en volg Kim

17 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Vrijdag 13 februari was het dan eindelijk zover, mijn moeder kwam ons gezellig een weekend opzoeken in Bradford! En wat hebben we het ontzettend leuk gehad.

Vrijdagavond laat kwam ze aan in het hotel waar wij op haar aan het wachten waren. We hebben gezellig wat gedronken, we hebben snoep gekregen voor Valentijnsdag (oma nogmaals bedankt!) en mama had heerlijke Hollandse ham/kaas chips meegenomen, deze was natuurlijk snel op. Toen wij de bar uitgeschopt werden omdat zij dicht gingen zijn we lekker naar bed gegaan.

De volgende ochtend zijn wij om 10 uur vertrokken en hebben we mijn moeder een tour gegeven door het "prachtige" Bradford. Vervolgens zijn wij met de gratis bus naar het station gegaan, en met de trein naar Leeds. Daar hebben we lekker bij de Costa warme chocolade melk gedronken en een muffin gegeten, want voordat je gaat winkelen moet je de maag goed vullen! Vervolgens zijn wij lekker gaan winkelen bij Victoria's secret en de Primark. Ook hier krijg je natuurlijk erge honger van, daarom besloten wij om te gaan eten bij Thank God It's Friday. Het was Valentijnsdag, dus het was hier natuurlijk extreem druk, maar volgens de bediening duurde het zo'n 30 minuten, dit konden wij nog wel aan. Helaas werden deze 30 minuten, 45 minuten, en dit werden 60 minuten, maar uiteindelijk hebben wij heerlijk gegeten, vooral het toetje was erg smakelijk. (zie foto)

Voor de zondag middag had ik een high tea geregeld, althans dat dacht ik. Dit bleek helaas niet zo te zijn, de high tea die ik had gereserveerd bleek in Bradford on Avon plaats te vinden, 3 uur en 57 minuten verderop. Wel hebben wij thuis lekkere soep gemaakt en zijn we vervolgens gaan bowlen bij Hollywood Bowling. Dit was erg leuk, Tess is een echte natuurtalent wat bowlen betreft. (zie foto). Mama heeft het één keer van mij kunnen winnen maar dat scheelde niet veel! Na het bowlen hadden wij honger en hebben we lekker gegeten bij de Pizzahut. (zie foto). Ook hier hadden wij een heel lekker ijsje als toetje!

Helaas komt aan alles een einde, dus ook aan dit weekend. Maandag middag zijn we nog lekker in Bradford centrum uiteten geweest, fish and chips en hotdogs gegeten. Daarna zijn we terug gegaan naar het hotel om te wachten op de taxi. Moeilijk moment voor mij maar ook dit heb ik overleefd. Ik heb een super weekend gehad. Mama bedankt voor alles! Love you.

  • 17 Februari 2015 - 17:58

    Sandra Den Houdijker :

    wat een leuk verhaal weer Kim je hebt lekker kunnen genieten met mama,nu op naar het volgende bezoek. Van jou lieve vriendje ❤️ geniet ook lekker van dat weekendje.

    Veel liefs van ons

  • 18 Februari 2015 - 10:55

    Essie :

    Hai hai ben blij dat je het zo naar je zin hebt. .
    ....en ik vind het leuk dat ik je zo kan volgen.
    En kim stuur effe adres.
    nou veel plezier nog mop.
    Xxxxxxxxxxxx essie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Samen met Tess Linnebank studeer ik voor vier maanden in Bradford.

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 3409

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 31 Mei 2015

Studeren in Bradford

Landen bezocht: